27
Velvetshop > Wysyłka i płatności

1. NASZ NUMER KONTA

"ELMA" Spółka z o.o. i Wpólnicy Spółka komandytowa

Nazwa banku: PKO Bank Polski S.A.

Numer konta : 34 1020 3408 0000 4902 0400 9890

 

2. WYSYŁKA I ZWROTY

  • Towary zakupione w Velvet Shop, wraz z paragonem fiskalnym lub fakturą VAT dostarczane są kupującemu w terminie od 1 do 5 dni roboczych od dnia potwierdzenia zamówienia, za pośrednictwem Firmy Kurierskiej DPD.
  • Koszty wysyłki:



Przesyłka Kurierska - Kurier DPD

Wartość zamówienia Przelew Pobranie
do 200zł 15,00 zł 20,00 zł
pow. 200 zł gratis 5,00 zł

 

Celem zapewnienia płynności dostaw Sklep „Velvet Shop” zastrzega sobie prawo do zmiany dostawcy.

Powyższe ceny obowiązują na terenie Polski. 

W przypadku przesyłek zagranicznych prosimy o kontakt tel. lub email w celu ustalenia dopłaty za przesyłkę.

Koszty dostawy ponosi Kupujący. Kwota należności za dostawę zostaje automatycznie doliczona do rachunku Kupującego.

W przypadku, gdy zamówienie przekracza wartość 200 złotych, Kupujący nie ponosi kosztów dostawy za pośrednictwem Firmy Kurierskiej "Siódemka" pod warunkiem, że nie odstąpi od umowy. W przypadku formy płatności „za pobraniem” doliczana jest jedynie kwota za pobranie gotówki w wysokości 5,00zł (dotyczy przesyłek realizowanych wyłącznie na terenie Polski).

3. Zgodnie z Ustawa z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzona przez produkt niebezpieczny" (Dz. U. nr 22. poz. 271 ze zm.) Kupujący może odstąpić od umowy bez podania przyczyny (z zastrzeżeniem punktu 25 niniejszego regulaminu) - w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki, składając na piśmie stosowne oświadczenie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu.

4. Warunkiem zwrotu uiszczonej ceny przy odstąpieniu od umowy jest zwrot zakupionego towaru w terminie do 14 dni od daty odstąpienia w stanie niezmienionym tzn. towar musi być zwrócony w oryginalnym, nienaruszonym i zamkniętym fabrycznie opakowaniu.

5. Po dokonaniu zwrotu towaru pieniądze przesyłane będą przelewem bankowym na konto wskazane przez Kupującego. Koszty przesyłki zwracanego towaru ponosi Kupujący.

6. Reklamacje są rozpatrywane zgodnie z ustawa z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (z zastrzeżeniem punktu 28 niniejszego regulaminu). Reklamacje mogą być przesyłane pocztą elektroniczną na adres: zamowienia@velvetclinic.pl, lub listem poleconym.

7. Podstawą do złożenia reklamacji jest sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności kuriera lub pracownika Poczty Polskiej w chwili doręczenia paczki oraz sporządzenie protokołu reklamacyjnego w jego obecności. W przypadku niezastosowania sie do powyższej informacji reklamacje dotyczące uszkodzenia zawartości paczki nie będą przyjmowane.

Zobacz produkty promocyjne

Znajdź nas na Facebook Znajdź nas na Google Plus